5 sep. 2014

hiss and diss

hej på er nu kör vi med en hiss and diss!



minns att jag slutade äta (vanligt mat från europa  de hände sällan
som grekiska mat från mitt hemland, spansk ,italensk ,svensk mmm) och
mat från asien oxå som jag älskar :) visst vissa mat rätter goda från afrika
 från maroco , eritrea lite andra ställen från afrika men tror de blir godast på restaurang  att sånt mat....NU ska jag bli gammal GIA köra på de gamla maten ;) så jag hissar mat från europa  o från asien yeah *tummen upp*



Nu kommer vi till afrikansk mat visst har inte nåt i mot deras mat alls har lärt mig
ganska mkt på 3 år om afrikansk mat  men jag känner för inte laga mer sån mat  kanske nå nå gång sällan asså om de kmr hände ens  tycker inte jag hör hemma i afrikans kök mer  kanske kan käka  på restaurang de är en annan 5a seriöst mina vänner har bjudit mig hem till dom flera gånger sagt vsg kom ät afrikans mat jag har varje jävla gång sagt NEJ nu sista tiden  så tyvärr kör en DISS på afrikans mat :) * tummen upp*


Inga kommentarer: