5 sep. 2014

3/9-14


hej hej!

jag o tobias har haft tuffa förhållande o att de funnits svartsjuka o allt annat folk 
som kmr i mellan vi har gjort slut o blivit i hop 100 grr sist han va här så vare inte menningen
de skulle bli så han hade lite svartsjuka nu när jag tänker efter  så hade oxå fel många stunder men han oxå i stället för kunna sitta ber prata med mig fint i stället för säga nej så ska du inte gör bla bla...

Sen gick de över så de sprack mellan oss de va synd tycker jag :/ jag e 24 och han 30
i stället för ta vårt förhållande seriös båda två vi vart förlovade i alla fall och ringen
har jag kvar i alla fall :) hoppa att båda lär sig fram över...



vår datum har alltid vart 3/9-08  och för två dagar skulle de va vår fina dag :)


Foto: I love you My love :) du e den bästa blivande man , man kan ha o få :) <3 tack för att du finns för oss :)


spelar ingen roll va som har hänt men inom mig vet jag att jag tycker om han än och för
alltid  jag skulle vilja önska vi kunde ge varan en chans o köra med grönt kort rak på sak som
man säger inga gamla förhållande / inga bekanta / kontiga folk  i vår  liv..... ha vår tid me och utan barn  o bara njuta av livet radera allt annat skit från livet :)

men som sagt kanske han läser de här någon  när jag öppnar min blogg :)
men som sagt man får alltid önska sig saker o uppskatta när man förlorar nåt bra ibland...


Inga kommentarer: